Flores e Flowers

About this Blog

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Απογευματινός περίπατος...!


      Ο Απογευματινός περίπατος είναι ότι καλύτερο για μένα. Το να εισπνέεις όλον αυτόν το καθαρό αέρα που γεμίζει τα πνευμόνια σου με οξυγόνο σε κάνει αλήθεια να αισθάνεσαι πολύ καλύτερα. Όλο αυτό το άγχος και το στρες που σε διακατέχει καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας εξαφανίζεται! Νιώθεις αμέσως άλλος άνθρωπος!
     Το έχουμε καθιερώσει με τη φίλη μου την Ξένια και πάμε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα για μιάμιση ώρα περίπου. Δεν κάνουμε τρέξιμο αλλά ούτε γρήγορο βάδην εκτός κι αν μας πάρει παραμάσχαλα κανένας σκύλος βέβαια! Χα χα και μόνο στην θύμηση αυτού με πιάνει να κρατάω την κοιλιά μου από τα γέλια! Έχουμε ζήσει απίστευτες στιγμές, κάποιες φορές. Δεν ξέρω γιατί αλλά συνήθως μας παίρνουν από πίσω κάτι σκυλάκια που τυχαίνει να συναντάμε στο δρόμο. Η Ξένια φοβάται τα σκυλιά κι έτσι μόλις τύχει και συναντήσουμε κανένα δεν ξέρω πως τα καταφέρνει αλλά από τη μια στιγμή που βρίσκεται πλάι μου ξαφνικά την βλέπω στο απέναντι πεζοδρόμιο. Είναι φοβερή. Έτσι, όπως είναι και μικροκαμωμένη δεν συνειδητοποιώ πότε φεύγει από κοντά μου. Το θέμα είναι βέβαια ότι από εκεί που τα σκυλιά εγώ  δεν τα φοβόμουν μαζί της έχει αρχίσει να μου συμβαίνει. Α πα πα πα η πολύ παρέα μαζί της δεν μου κάνει καλό. Έχει αρχίσει και μου μεταδίδει τα κουσούρια της. Μπα τι λέω αφού εμείς οι δυο πάμε πακέτο! 
      Σήμερα λοιπόν, εκεί που περπατούσαμε βλέπουμε δίπλα μας στο πεζοδρόμιο να κάθονται πλάι πλάι ένας σκύλος με μια γάτα. Και το περίεργο τόσο δεν ήταν αυτό αλλά το ότι είχαν τρυφερές περιπτύξεις! Δεν το πιστεύαμε! Ο σκύλος έγλειφε με τη γλώσσα του την γάτα που φαινόταν να το απολαμβάνει! Απίστευτο. Κι εκεί που πήγα να βγάλω το περίεργο ζευγαράκι φωτογραφία βλέπω τον σκύλο να πετάγεται ξαφνικά δίπλα μας και να μας κοιτάζει με το έντονο βλέμμα του. Έ δεν είμαστε καθόλου καλά! Όπως ήταν φυσικό βρεθήκαμε στο απέναντι πεζοδρόμιο, τη φωτογραφία δεν κατάφερα να την βγάλω και ακόμη και την ώρα που απομακρυνόμασταν από το ζεύγος ο σκύλος στεκόταν εκεί στην άκρη του δρόμου παρακολουθώντας μας να απομακρυνόμαστε! Μάλλον δεν του άρεσε που διακόψαμε την ερωτική περίπτυξη που είχε με τη γάτα! Αν είναι δυνατόν! Αλλά γιατί όχι τώρα που το σκέφτομαι όλα είναι πιθανά σε αυτή τη ζωή!
     Πάντως το μυαλό μου ηρέμησε και με τον σημερινό περίπατο. Είτε με παρέα είτε χωρίς, είτε συντροφιά με τα hands free είτε με τον σκύλο, αυτό που συμπεραίνω είναι ότι ο απογευματινός περίπατος είναι ότι πρέπει και για το σώμα και για την ψυχή, γιατί κάνει καλό και στην φυσική κατάσταση και στην καρδιά αλλά και ταυτόχρονα σε αναζωογονεί και σε γαληνεύει. Για αυτό σας τον συνιστώ σε όλους σας ανεπιφύλακτα! Καλό βραδάκι, λοιπόν και να περπατάτε κάνει καλό!  ;-) 





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου